Dalpremier: Katy Perry ft. Nicki Minaj - Swish Swish

Kezdem azt hinni, hogy Katy ennél lejjebb már nem süllyedhet. Pedig épp ő az, akinek tartani kellett volna magát, hiszen minden interjújában elmondta, hogy vallásos családból származik. Most meg érkeznek az egyre botrányosabb dalok és klipek. Én értem az önkifejezést, de ennek nem ez a módja. Az is fontos, hogy legyen mondanivalója a dalnak és a klipnek, ami szintén megvan, de egyre jobban eltávolodom az énekesnőtől, pedig én aztán nagy rajongója voltam a munkásságának.
Már a Bon Appétit is egyszer hallgatós volt számomra, most pedig megjelent az új albumról egy Nicki Minajal közös dal, ami végleg kihúzta nálam a gyufát. Szerintem nekem ennyi volt Katyből. Bár a Swish Swish fülbemászó, messze van a hallgathatótól. A nagylemez címe Witness lesz és június 9-én kerül a boltok polcaira. 
Hasonlót művel, mint Miley Cyrus, csakhogy Ms. Perry már elmúlt 30, így már inkább ciki és botrányos, amit művel, még akkor is, ha tudatosan teszi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...