Visszatért a The Originals

Szombatra virradó reggel már mi is megnézhettük a legújabb The Originals epizódot, ami egyet jelentett a 4. évad premierjével is. Sokáig húzták a bemutatót, hiszen az előző szezon már tavaly májusban véget ért. Ezt követően jöttek a hírek, hogy midseasonná válik a Vámpírnaplók spin-offja, aminek köszönhetően januárig kellett volna várnunk, majd robbant a bomba, mikor bejelentették, hogy végül csak az anyasorozat búcsúja után tekinthetjük meg az Ősök történetének folytatását. 


Személy szerint, én még soha jobban nem vártam az Originals folytatását. Az tény, hogy a 3. évad cliffhangerje egy sorozatzárónak is betudható lett volna, hiszen lényegében erre számítottak a készítők, de szerencsére nem így lett. Az is igaz, hogy én korainak éreztem a felébresztésüket, és persze nem az öt éves időugrással együtt, hanem, hogy már az első részben megtaláltunk mindent, ami ehhez kell és hupsz, mindenki ébren van és semmi gond nem volt az egész varázslattal. Nekem ez öt év után is sántít, de azt is megértem, hogy mi lenne velünk az Ősök nélkül? Ezt is meglehetett volna oldani, mert én biztos voltam benne, hogy még számos jelenetet láthatunk arról a világról, amit Freya magának és a testvéreinek hozott létre. Nekem ez nagyon hiányzott.


Marcell és az új hölgyemény kapcsolata engem cseppet sem hatott meg, teljesen feleslegesnek éreztem. Persze most, hogy Klaus még mindig a keze közt van, fel tudják használni egy kis kínzásra és szórakozásra, de már tudjuk, hogy a következő részben kiszabadul. Akkor megint mit kezdenek vele? Már vagy két évaddal ezelőtt ki kellett volna nyírni, mert nincs ennyi oka harcolni velük. Ez már inkább olyasmi, mint a Vámpírnaplók szerelmi háromszöge. Rég véget kellett volna vetni neki.


Természetesen egyéb vendégszereplőink is feltűntek, mint Vincent meg a kis népe, egy új farkaska és még sorolhatnám, de ez a rész nem erről szólt. Sokan többet vártak, hogy majd valami nagy durranás lett. Ez sajnos elmaradt. Én személy szerint elégedett voltam vele, ami persze köszönhető Hayley és Elijah egymásra találásának, de ki hibáztatna érte? Ahogy írták is, ez volt a valaha legjobb és legszenvedélyesebb újraegyesülés a sorozatok történetében és ez tényleg így is volt. Nem tudok elmenni amellett, hogy milyen érzések kavarogtak bennem, mikor a lány harcolt és az Ősi kinyírta azt a két farkast, majd megjelent mögötte. Volt rajongó, akinek nem állt meg a szíve egy pillanatra? A rész csúcspontja és, ha más nem is történt volna benne, akkor is azt mondanám, hogy az egyik legjobb epizód volt a sorozat történetében.


Ne menjünk el Klaus mellett sem, akit, mint említettem Marcell tart fogva. Imádtam, hogy még mindig nem tört meg igazán és így is képes volt visszaszúrni a gyereknek. Kíváncsi leszek, miképp lét túl az öt éves fogságon, ha kiszabadul és persze, hogy milyen lesz a lányával? Az előzetes alapján, amit kiadtak, lesz itt még sok sötét dolog Hope miatt az évad során. Nem tudom, hova lyukadunk ki, de én már nagyon várom, hogy alakul az Ősök sorsa és reménykedem a jobb nézettségben is, hiszen a szezonnyitó alig egy millió felett hozott, ami pénteken jónak számít, a csatornának már kevésbé. Szerintem remek ötlet volt a midseason, sokkal több mindent lehet kihozni a történetből. Meglátjuk. A következő rész ma
éjjel érkezik.

Értékelés: 10/9. Attól az apró hibától eltekintve, hogy nem láthattuk a testvérek öt évét Freya világában, szerintem tökéletes volt. Reméljük, hogy lesz még akció és dráma és egyértelműen ez lesz a sorozat legjobb szezonja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...