The Vampire Diaries - Vajon, hogy ér véget a sorozat?

Említettem már, hogy pár bejegyzéssel még érkezem a finálé előtt. Ezt a hetet a The Vampire Diariesre fogom szánni, így minden nap kaphattok egy-egy bejegyzést sorozatról, hogy méltó búcsút vehessünk tőle. 


Egy pár gondolat fogalmazódott meg a fejemben a fináléval kapcsolatban, amit szeretnék veletek megosztani. Főképp arról szól, hogy szerintem miképp érhet vagy érhetne véget a sorozat. Egyértelmű, hogy nem tudnak olyan sorozatzárót kreálni a készítők, amivel mindenki elégedett és boldogan kapcsolja ki a tévét/laptopot/telefont, vagy ahol épp nézi a részt. Hiszen valljuk be, eddig is számos olyan pontja volt a történetnek, ami felháborodást keltett a rajongókban, így kétlem, hogy pont most nem szólnak majd be a befejezésre. 

Volt nekünk egy esküvőnk az előző részben, ami meglepő, de végül lezajlott és Katherine nem úgy avatkozott be, ahogy azt mindenki gondolta volna - köszönhetően Nina Dobrev távollétének. Most biztos sok Caroline&Stefan fant uszítok magamra, de nekem ez a páros a kezdetektől erőltetett volt. Egyszerűen nem érzek köztük semmi kémiát és szerelmet, de lehet, hogy csak velem van a baj. 
A másik dolog Bonniet, a "halálát" és persze Enzot illeti. Nem értem, azért nyírták ki, mert nem tudtak mit kezdeni a pasival, vagy csak szimplán így jött ki? Nekem ez logikátlan, ahogy egyenlőre Bonnie "pokla" vagy, amit létrehozott. Nekem ez is kicsit ködös, de fogjuk rá, hogy izgalmas és érdekes. Na mindegy is. Lényeg, a lényeg. Létrehoztak egy világot neki és Enzonak, majd kinyírják - bár ez is kétséges, mert a finálé képein meg ott van. Most szintén sok rajongó utálni fog, de nekem Bonnie és Enzo sosem jött be, nem éreztem kémiát, de még csak aranyosnak sem mondhatnám őket. Enzo nagy arc volt egészen addig, míg nem találkozott vele és lett belőle egy nyálgép, akivel a készítők már nem tudnak mit kezdeni.

Ha nem üldöztem még el mindenkit, aki valamelyik párost kedvelte volna az előbbiek közül, akkor folytatom a mondandómat. Tehát, itt vannak ugye nekünk a Salvatore fivérek - most nézzük őket pár nélkül. Stefanból ugye ember lett, tehát azt is el tudom képzelni, hogy végül ő hal meg, mert még ez is benne van a pakliban, főleg, hogy elvileg számíthatunk Caroline és Klaus jelenetre is. Tegyük fel, hogy ő meghal, Elena felébred, Damon pedig kiissza a testvéréből a gyógyírt halála előtt. Ez is egy opció, nemde? Talán az egyik legértelmesebb is, hogy Caroline áttérjen a The Originalsba, hiszen elhintették azt is, hogy a két széria idővonala a The Vampire Diaries végére összeér. Ez sem lehet véletlen. 


Aztán van még nekünk egy Alaricunk is, akinél elhintették, hogy hú, de nagyon szerelmes Carolineba, az esküvőt se bírja végignézni. Szegény pasival évadok óta nem bírnak mit kezdeni, csak kap pár jelenetet minden részben, mert az ikrei mégiscsak jelen vannak a szériában. Én még azt is el tudtam volna képzelni, hogy Carolineval együtt maradnak, mint egy nagy boldog család. Köztük is volt annyi kémia, mint Stefan és a lány között. 

A többi szereplő, mint Matt például, nem kapott nagyobb szerepet az évad során, de a fiúval úgy vagyok, hogy mégiscsak velünk van 8 éve ő is és még mindig ember. Rendőr lett és a városáért harcol. Kicsit tetszik is, meg nem is. Hiszen sokkal többet is ki lehetett volna belőle hozni, de annak nagyon örülök, hogy nem ölték meg végül és nagyban részt vesz a város helyreállításában. 


Ami a visszatérő karaktereket illeti az utolsó részre, az kicsit sokkolt. Azt hittem, hogy Matt anyja és Vicky nagyobb szerepet kapnak majd. Talán a lány még velünk lesz az utolsó epizódban, de Donovan mamit nem is igazán értem, hogy került ide és minek? Erőltetett volt számomra, hiszen mennyivel jobb lett volna Ninát plusz egy részre behozni. Akkor Kath jelenléte is izgalmasabb lehetett volna és ő mégiscsak fontosabb szereplő volt a nyolc év alatt, mint Matt anyu, akinek szégyen szemre még a nevére sem emlékszem és szándékosan nem néztem utána. 

Úgy hírlik, hogy Jenna, Lexi, John és Jeremy is visszatér, természetesen a négyen összesen 3 percre, mert az utolsó részbe nem fog minden beleférni úgy, hogy mindenki boldog legyen és egyenlő műsoridőt kapjon. Vegyük Jennat, Lexit és Johnt, akik ugye halottak és valószínűleg a pokol miatt térnek csak vissza, ami érdekes, mert Jenna mit keresne ott? Még csak nem is ölt. Vámpír is csak mínusz két percig volt, tehát megint kicsit csálén áll a dolog, dehát majd kiderül ez is. Jeremy száz százalék, hogy Elena és a temetés miatt tér vissza, ami még érthető is.


Ami Elenát és Damont illeti, hiszen mégiscsak Delena rajongó vagyok - bár Stelena végnél sem sírnék - nagyon várom, hogy végül miképp záródik az ő történetük. Az előzetesben már láthattuk, ahogy először találkoznak és merem remélni, hogy végül boldogok lehetnek és nem rontják el a készítők valamelyik szereplő halálával az egészet. Szeretném, ha méltón emlékezhetnék/emlékezhetnénk a sorozatra, mégiscsak végigkísért minket nyolc éven át. 

Kicsit negatívnak hangozhatott ez az egész kritika/megjegyzés/teória dolog, de nem kell félreérteni. Én a The Vampire Diariest minden hibája ellenére tartom az egyik kedvenc sorozatomnak, mert ez volt az első, amit feliratosan követtem végig az elejétől kezdve. Efelett nem hunyok szemet és nem is akarok. Imádtam minden mozzanatát, a logikátlanság és a borzalmas utolsó szezonok ellenére, mert ilyen egy igazi kitartó rajongó. Látom a hibát, de a lehetőséget is és még mindig remélem, hogy az utolsó 40 perc boldogsággal tölt el majd minden embert, aki végigkövette a Salvatore-fivérek történetét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...