Love and Mary - 2007

Mindig is szerettem a kis költségvetésű filmeket, mivel sokkal közelebb állnak a szívemhez. Most rátett egy lapáttal az is, hogy egy remek romantikus film, aminek főszereplője Gabriel Mann, akit a Revenge által kedveltem meg.


Sokat nem ehet róla írni, inkább ajánlónak szánom, ugyanis nem egy hatalmas látványvilágú filmről beszélek és azt sem lehet mondani, hogy hatalmas történettel rendelkező mozi. A Szerelem és házasság című alkotás egy másfél órás kellemes kikapcsolódást nyújt azoknak, akik szeretik a romantikus vígjátékot.
A történet egy lányról szól, aki szerelmes egy tudósba. A pár a férfi ikertestvérével lakik együtt, aki iszik és csajozik. A nőt hazahívják a nagyszülei, hogy odaadhassák neki az eljegyzési ajándékukat. A lány barátja nem tud elmenni, mert éppen kiütései vannak, ezért az éppen börtönben lévő ikertestvérét kénytelen elvinni. Innen szerintem senkinek nem okozok meglepetést, ha azt mondom, hogy egymásra találnak és végül ők házasodnak össze.

Megmondom őszintén, hogy kizárólag Gabriel miatt kezdtem bele és bár ő viszi e az egész filmet, imádtam a történetet és a többi karaktert is. A mellékszereplőkkel sem volt semmi gond, sőt, volt pár, akiket igencsak megkedveltem.

Értékelés: 10/8. Imádtam az egésznek a hangulatát és sajnáltam, hogy vége lett. Azért hozzáteszem, hogyha nem kedvelted az effajta filmeket eddig, akkor inkább ne nézd meg, mert nem valószínű, hogy szeretni fogod, de ha már láttál ilyen egyszerű romantikus filmeket, akkor nyugodtan less bele, mert szerintem tetszeni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...