Csontváros - 2013

Sikerült megnéznem a Csontváros első részét. Sok kritikus lehordta, illetve a fogadtatása sem volt valami fényes. A bevételek is épphogy fedezték a kiadásokat, ennek ellenére a kiadó cég a második részt is leforgatják még az idén. A filmnek hatalmas rajongótábora van, de a könyv írója sem maradt szegény ember, az egyszer biztos.



Nos. A filmben helyet kapnak az évek során előkerült természetfeletti lények, mint a vámpír, a démon vagy éppen a vérfarkas, de a kedvencem: zombik nem léteznek. Igazából nyugalommal kezdtem neki a filmnek. Fogalmam sem volt a szereplőkről, a történetről és röviden és tömören, semmiről, viszont pont ezért lepődtem meg. Ha a könyvet olvastam volna először, biztosan csalódok. Sokan mondják, hogy mindent belesűrítettek és sokan nem értették, mikor, hogy és merre volt a történetben, de nekem majdnem minden világos és érthető volt.

A szereplőválasztás nem volt vészes. Kevinnek igazán örültem, hogy bekerült, de a film közben egyre idegesítőbbé vált, de a színészt akkor is szeretem. Lily egész jól alakított, ahogy Jamie is, bár nem tudom, hogy a könyvben milyennek írják le, de ide valahogy nem illik, bár tény és való, nem egy szőke herceg, de mégis, olyan szexisnek állítják be, hogy akaratunk ellenére is megkedveljük és jóképűnek tartjuk. A többi szereplővel nem volt semmi extra bajom, bár annyira kiéleződött mindenkire a figyelem, hogy igazából mindenkit láttunk, de mégsem. Nem volt olyan szereplő (a főszereplőkön kívül), akit sokat láthattunk vagy hallhattunk volna. 

A vágások és a háttérvilág egyszerűen mesés volt. Mondjuk viszonylag kicsiben néztem meg, moziban biztos jobb lett volna, de így is csodás volt a látvány. A látványvilág és a lényeg is valósnak tűnnek, nem az a tipikus alacsony költségvetésű filmes, ahol épphogy a programot nem látom, amivel átszerkesztették. Néhol volt benne azért elég hihetetlen és valótlan képek, de viszonylag jól össze van rakva a film.

Nem tudom, hogy közületek ki olvasta a könyvet, én nem, de ezek után szerintem neki fogok kezdeni, mert érdekel, hogy mi fog még itt történni, a filmre meg hiába várok, mert addig többször is végig tudok menni a könyveken, ráadásul élvezetesebb is, főleg, hogy elég jó a képzelőerőm, ha könyvet olvasok, könnyen beleélem magam. Ajánlom nektek is a filmet, illetve bár a könyvet nem olvastam, szerintem nem lehet rossz.

A film értékelése: 10/8. Nem volt ez rossz. A látványvilág, a szereplők és a történet sem volt rossz. Voltak benne persze hihetetlen és valótlan dolgok, de többségében nézhető volt, még a szappanoperás véggel is. Mondjuk nekem azt egyszerű elviselni, régen sokat néztem belőle. 

2 megjegyzés:

  1. Szia! A Csontvaros a kedvenc konyveim koze tartozik.
    En csalodtam.. Isabelle-t es Jace-t sokkal gyonyorubbnek irja le, szerintem ok nem illettek bele a szerepbe... a tobbiekkel nem volt bajom:)
    Tenyleg osszetomoritettek, a storyja sok helyen mas volt, tetszett is meg nem is. Jol volt megszerkesztve, de szerintem nem volt olyan szinten, mint az Ehezok Viadala (legkedveltebb!:))
    Tetszett is, meg nem is... ettol fuggetlenul kivancsian varom a tobbi reszt, hogy milyen szinten lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem valami hiányzik belőle továbbra is, de kíváncsi vagyok a 2. részre is. :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...