Lopom a sztárom - 2013

Bár már nem ma volt a film forgatása, mégis csak ebben az évben került levetítésre. Végre rátaláltam felirattal együtt, így gondoltam megnézem, mondanom sem kell, hogy csakis Emma Watson miatt, de szerintem elenyésző számban vannak azok, akik nem miatta nézték meg a filmet. Nem tudtam, hogy miről szól, így sejtésem sem volt, hogy mire is számítsak igazán.




A film arról szól, hogy adott egy fiú, aki most megy át másik iskolába, ahol megismerkedik ezekkel a lányokkal és elkezdik a hírességek villáit kirabolni, de soha nem visznek el nagy mennyiségű dolgot, hogy ne tűnjön fel az embereknek. Az egyik híres ember viszont a kamerájának a felvételét elküldte a rendőrségnek, így megkezdődött a fiatalok keresése, akik nem sokkal később le is buktak és börtönbe kerültek.

Emma Watson hatalmasat alakított Nicki szerepében. Persze, majdnem mindenki miatta nézte meg a filmet, de akkor is. Teljesen eltért az eddigi szerepeitől és még ezt is tökéletesen el tudta játszani. Azt hittem, hogy egy amerikai filmben jobban hallatszik majd az akcentusa is, de nem, szinte észrevehetetlen.


Az egész filmben a hírességek házai tetszettek belülről. Komolyan, ha ezek nem lettek volna....az a rengeteg cipő, ruha, ékszer. Nem tudnám elképzelni sem, hogy nekem ennyi legyen. Soha nem érnék oda sehova, mert vagy tíz óráig készülnék el. Már értem, hogy miért kell nekik annyi idő a készülődésre. :P
Amúgy maga a történet annyira nem volt rossz sem meg jó sem. Egyszer lenne nézhető, ha nem lenne benne Emma vagy a házak. Értem már azt is, hogy miért nem volt akkora felhajtás a film megjelenése körül. Nem volt a legjobb film, ezt el kell ismernem.Az is igaz, hogy nem valami nagy kiadócégnél jelent meg a film, így nem is lehet arra számítani, hogy majd agyba-főbe promózzák, de elvártam volna azért, hogy valami kis morzsát kapjuk belőle az előzetesen kívül.

A film értékelése: 10/7. A hetet is csak Emma miatt kapja. Komolyan, remélem, hogy fog szerepleni egy nagyszabású filmben is még. Oké, ott volt a Harry Potter, de nem kéne eltűnnie egy ilyen tehetségnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...