Spring Breakers (2012)

El kell, hogy mondjam, ez a film valóban +18-as. Azt hittem, mikor besorolták, hogy megint túloznak. Igazából azon kívül, hogy csúnyán beszélnek, drogoznak, isznak, meztelenkednek és szexelnek, semmi kivetnivaló nincs a filmben. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen lesz a film. Olvastam róla és vártam is a filmet, de sajnos nálunk nem adták a moziban, így meg kellett várnom, hogy megjelenjen jó minőségben és legyen hozzá felirat. Selenát imádom és arra gondoltam, hogy Vanessával és Ashleyvel milyen jó filmet hoznak össze. Persze, kétség sincs, kiváló a film, de nem nekem.

Selenáról azt hittem, hogy megint ez a jókislányos szerep nem lesz jó neki, de amellett, hogy ráillett, nagyon jól el is játszotta Faith karakterét. Bár elég gyorsan eltűnt a filmből, pontosabban kicsivel később, mint a fele, addig nagyon fontos szerepe volt. Később újabb szereplő tűnt el, őt alakította Rachel. Maradt Ashley és Vani, akik így ketten is nagyot alakítottak James Francoval, mondjuk nem részletezem, hogy miket műveltek, de az biztos, hogy felejthetetlen volt.

A rendező ráadásul újra akarja vágni a filmet, hogy egy másik szemszögből is végignézhessük az alkotást, aminek, ha őszinte akarok lenni, semmi története nem volt, viszont szerintem tanulságos is lehet, ugyanis az álmok, hogy bulizhassunk, nem mindig olyan a valóságban, mint amilyennek elképzeltük. Gondoljatok bele, ha elmennétek ti is a barátaitokkal valahova a szünetben, akkor drogozásra gondoltok és ivásra? Nem hiszem. Bulira lehet és arra is, hogy jól érezzétek magatokat, de ezek nélkül is lehet azt. Oké, a film nem feltétlenül tükrözi ezt, hiszen a lányok előtte is ittak és drogoztak, de alapnak nem rossz.

A film értékelése: 10/9. Maradjunk abban, hogy a semmi történet ellenére nem rossz az elképzelés és a megvalósítás sem. Nekem kicsit durva volt, mert nem nekem való. Ne értsetek félre, nem azért, mert 10 éves lennék, csak egyszerűen nem olyan, amilyet én szeretek. Ajánlom azoknak, akik szeretik a kicsit morbidabb filmeket és kicsit sem rettennek el az imént leírtaktól, amiből bevallom sok gondolatot kiszedtem. :D

3 megjegyzés:

  1. Nekem felkeltette az érdeklődésemet (nem vagyok morbid, csak valamiért érdekel:P), valószínűleg valamikor megnézem.

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez a film egyáltalán nem tetszett. Annyira nem, hogy ilyen rossz véleménnyel már rég voltam egy filmről. Csak Ashley miatt néztem meg, de - ahogy a többiek sem, Selena-t kivéve - nem alakított valami nagyot. James Franco jó volt, de a lányok eléggé színtelek-szagtalanok voltak. Ami jó benne az a technika: az idősíkok váltása és a kamerakezelés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már leírtam a véleményemet, bár nem az én hatásköröm, de én sem tudok mást mondani róla. Csak azért kapott 9-est, mert amúgy jó lenne a film, ha érdekelne...xD

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...