Silver Linings Playbook - Napos oldal (2012)

Végre sikerült megnéznem ezt a filmet is. Mivel alapból Jennifer Lawrence iránt vannak furcsa érzéseim, a filmet is kis félelemmel néztem meg. Pár hete láttam az első filmet tőle, ami a Hunger Games volt. Igen, még csak most néztem meg! :) Igazából, mivel mindenki mondogatta, hogy jó, csak azért néztem meg, de annyira nem fogott meg. Persze az egyik legjobb film, amit láttam, de van, ami jobban tetszett.
Visszatérve erre a filmre, az eleje ennek sem tetszett, de egyre jobb és jobb lett. Bradly Cooper sem volt rossz, de tőle nem nagyon lehet rosszat várni, hisz van tapasztalata, viszont Jennifernek nincsen és ez az, amit nem is értek, hogy akkor, hogy is kapott Oscar-díjat? Hiszen, alig pár filmje van még. Jó, az tuti, hogy jobb színésznő, mint Kristen Stewart, de ennyi erővel Sandra Bullock, vagy 10 Oscart érdemel.



Maga a film története nem rossz. Egy férfi (Bradly Cooper), aki tönkrettette az életét azzal, hogy majdnem megölte a felesége szeretőjét, majd diliházba került, ahonnan 8 hónap múlva kiengedték. Az elején nem viselte jól a kint létet, de találkozott Tiffanyval (Jennifer Lawrence) és egyre jobban lett, majd elkezdtek felpörögni az események.
A két szereplő egy tánc erejéig összeállt és persze egy szerelmes filmből kiindulva össze is jönnek a végén, de nem egyszerűen, mert a férfi majdnem végig a volt feleségét akarta visszaszerezni, a nő viszont most vesztette el a férjét egy baleset miatt.
Jennifer szereplése még mindig nem fogott meg igazán, vagyis még mindig nem tudom, hogy mire is képes igazán. Én értem, hogy sokak számára már sokat is nyújtott és meg is győzte az embereket, de engem még nem. Nem ellenszenves, ne értsetek félre, de még nem szerettem meg, lehet, hogy nem is fogom, de próbálkozom vele, mert tetszenek a filmjei. :)

A film értékelése: 10/8. Nem volt rossz, szerintem még meg fogom nézni többször is, de 10-et nem érdemel, legalábbis nálam. Nézzétek meg, mert érdemes, főleg, ha szeretitek a szereplőket, vagy megtetszett a történet, vagy akkor is, ha épp nincs mit néznetek.

Íme az előzetese, aki esetleg a szerint döntene! :)

XOXO Réka

2 megjegyzés:

  1. Hát én nekiálltam nézni a filmet, de elkövettem azt a nagy hibát, hogy előbb a könyvet olvastam. És ez a film szinte tökéletes fordítottja a könyvnek és így valahogy nem jutottam benne tovább. Ami a legjobban szúrta a szememet az az, hogy a könyvben évekig volt diliházban a főszereplő, de ezt még el is néztem volna. Ami viszont nagyon zavart az az, hogy a könyvben a főszereplő nem ápol jó viszonyt az apjával, mert utálja őt. Itt a filmben pedig az elejétől fogva jóba vannak... A könyv nagyrészt arról szól, hogy Pat nem igazán érti miért is került diliházba és csak a végén ugrik be neki az emlékkép és talán ez tette érdekessé az egészet. Talán ha majd megkopik bennem a könyv emléke akkor megnézem a filmet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár én nem olvastam a könyvet, nekem a film annyira nem jött be. Mint már írtam, nem volt rossz, de a jótól is messze volt. azért kapott csak több pontot, mert a szereplők jók voltak! :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...